Konferenčný stolík z motora
Inšpirujte sa našou galériou realizovaných stolíkov z motora
AUDI 4,2TDI 326HP V8
Stolík z motora audi 4,2TDI V8
Tento v bielej farbe nastriekaný stolík pôsobý čistým a jednoduchým dojmom
Nožičky a podpery skla tvoria upravené sacie ventily.
Používaný bol v limuzíne Audi A8, SUV Audi Q7 a VW Touareg
AUDI 4,2TDI 326HP V8
Stolík z motora audi 4,2TDI V8
Tento v bielej farbe nastriekaný stolík pôsobý čistým a jednoduchým dojmom
Nožičky a podpery skla tvoria upravené sacie ventily.
Používaný bol v limuzíne Audi A8, SUV Audi Q7 a VW Touareg
BMW 5,4 326HP V12
Stojan na víno vyrobený z bloku motora BMW V12 o objeme 5.4L.
Leštené prevedenie je pre účel vínneho stojana úplne dokonalé.
Do modra tónovaná kombinácia dvoch skiel poskytuje príležitosť servírovať nápoje v luxusnej podobe, alebo spestruje Váš kryštálový servis, ktorý takto vystavený vynikne ešte viac.
Používaný bol v limuzínach pod označením 750Li a športovom Coupe 850Ci, CSi…
v upravenej verzii ho pouzivala aj ALPINA b12 a Rolls royce silver seraph
BMW 5,4 326HP V12
Stojan na víno vyrobený z bloku motora BMW V12 o objeme 5.4L.
Leštené prevedenie je pre účel vínneho stojana úplne dokonalé.
Do modra tónovaná kombinácia dvoch skiel poskytuje príležitosť servírovať nápoje v luxusnej podobe, alebo spestruje Váš kryštálový servis, ktorý takto vystavený vynikne ešte viac.
Používaný bol v limuzínach pod označením 750Li a športovom Coupe 850Ci, CSi…
v upravenej verzii ho pouzivala aj ALPINA b12 a Rolls royce silver seraph
MERCEDES 5,0 306HP V8
Stolík z motora Mercedes V8 pochádza z modelu S500 a je to kompletná ručne leštená a patinovaná ulita tohto nezničiteľného motora.
Bezproblémové umiestnenie fliaš s vínom do každého valca tohoto stolíka z motora, medzi valcami je plocha pripravená na vystavenie čohokoľvek z vašej zbierky.
Používaný bol aj v modeloch E500, S500, SL500, G500, ML500, CLS500 z produkcie Mercedes Benz.
MERCEDES 5,0 306HP V8
Stolík z motora Mercedes V8 pochádza z modelu S500 a je to kompletná ručne leštená a patinovaná ulita tohto nezničiteľného motora.
Bezproblémové umiestnenie fliaš s vínom do každého valca tohoto stolíka z motora, medzi valcami je plocha pripravená na vystavenie čohokoľvek z vašej zbierky.
Používaný bol aj v modeloch E500, S500, SL500, G500, ML500, CLS500 z produkcie Mercedes Benz.
BMW 5,4 326HP V12
Na tento stolík z motora sme museli kvôli symetrii použiť diely z dvoch V12 motorov od BMW.
Tento nezvyčajný kúsok je precízne opracovaný a lakovaný práškovou farbou. Dokonalú ilúziu funkčnosti tohoto stolíka doplna pohľad na originálne leštené vačkové hriadele.
Napriek svojej robustnosti tento stolík z motora nie je ťažký a možno s ním bez problémov manipulovať. Výška stolíka je 55cm.
Používaný bol v limuzínach pod označením 750Li a športovom Coupe 850Ci, CSi…
BMW 5,4 326HP V12
Na tento stolík z motora sme museli kvôli symetrii použiť diely z dvoch V12 motorov od BMW.
Tento nezvyčajný kúsok je precízne opracovaný a lakovaný práškovou farbou. Dokonalú ilúziu funkčnosti tohoto stolíka doplna pohľad na originálne leštené vačkové hriadele.
Napriek svojej robustnosti tento stolík z motora nie je ťažký a možno s ním bez problémov manipulovať. Výška stolíka je 55cm.
Používaný bol v limuzínach pod označením 750Li a športovom Coupe 850Ci, CSi…
MERCEDES 5,0 306HP V8
Stolík z motora vytvorený z vrchných dielov motora M113, pohľad na leštené sanie a hlavy motorov s náhľadom na vačkové hriadele spojene originálnou rozvodovou reťazou.
Jedinečné prevedenie vrchnej časti V8 motora o objeme 5,0 litra od mercedesu….pôvod má v limuzíne S500.
Používaný bol aj v modeloch E500, S500, SL500, G500, ML500, CLS500 z produkcie Mercedes Benz.
MERCEDES 5,0 306HP V8
Stolík z motora vytvorený z vrchných dielov motora M113, pohľad na leštené sanie a hlavy motorov s náhľadom na vačkové hriadele spojene originálnou rozvodovou reťazou.
Jedinečné prevedenie vrchnej časti V8 motora o objeme 5,0 litra od mercedesu….pôvod má v limuzíne S500.
Používaný bol aj v modeloch E500, S500, SL500, G500, ML500, CLS500 z produkcie Mercedes Benz.
BMW 5,4 326HP V12
Stolík z motora opäť so štítkom značky BMW s V12 motorom a objemom 5.4 litra.
Leštené sanie a hlavy valcov s vačkovými hriadelami zaujme každého.
Modré sklo zas vytvára príjemný odtieň odrazu svetla na motore.
Používaný bol v limuzínach pod označením 750Li a športovom Coupe 850Ci, CSi…
BMW 5,4 326HP V12
Stolík z motora opäť so štítkom značky BMW s V12 motorom a objemom 5.4 litra.
Leštené sanie a hlavy valcov s vačkovými hriadelami zaujme každého.
Modré sklo zas vytvára príjemný odtieň odrazu svetla na motore.
Používaný bol v limuzínach pod označením 750Li a športovom Coupe 850Ci, CSi…
AUDI 4,0 BITURBO 520HP V8
Tento stolík z motora pochádza z produkcie audi.
Ide o preplňovanú biturbo verziu motora z modelu S8, kde disponoval silou 520 koní.
Stolík tvori ručne leštený hliníkový blok aj s proti-kusom na kľuku
Či už s fľaškami vína, alebo bez, stolík z motora audi vynikne určite v každom prostredí.
Montovaný bol do športových limuzín Audi S6, S7, S8 a športového Coupe Bentley Continental GT V8
AUDI 4,0 BITURBO 520HP V8
Tento stolík z motora pochádza z produkcie audi.
Ide o preplňovanú biturbo verziu motora z modelu S8, kde disponoval silou 520 koní.
Stolík tvori ručne leštený hliníkový blok aj s proti-kusom na kľuku
Či už s fľaškami vína, alebo bez, stolík z motora audi vynikne určite v každom prostredí.
Montovaný bol do športových limuzín Audi S6, S7, S8 a športového Coupe Bentley Continental GT V8
BMW 5,4 326HP V12
Jednoduché a overené prevedenie, stolík z bloku motora BMW s objemom 5.4 litra zaujme každého.
Lakovaný je čiernou matnou farbou s leštenými čelnými plochami.
Osadený je nožičkami ktoré v sebe skrývajú malé pogumované kolieska co značne zjednodušuje prípadnú manipuláciu so stolíkom.
Používaný bol v limuzínach pod označením 750Li a športovom Coupe 850Ci, CSi…
BMW 5,4 326HP V12
Jednoduché a overené prevedenie, stolík z bloku motora BMW s objemom 5.4 litra zaujme každého.
Lakovaný je čiernou matnou farbou s leštenými čelnými plochami.
Osadený je nožičkami ktoré v sebe skrývajú malé pogumované kolieska co značne zjednodušuje prípadnú manipuláciu so stolíkom.
Používaný bol v limuzínach pod označením 750Li a športovom Coupe 850Ci, CSi…